Te koop bieden
Voorbeeld: Zware goederentreinlocomotief serie 4000 "Big Boy" van de Union Pacific Railroad (UP). Uitvoering van de locomotief met bedrijfsnummer 4019, koelleidingen en authentieke gebruikssporen. Oorspronkelijke toestand van 1948.
Model: Met Digital-decoder mfx en soundgenerator. Geregelde hoogvermogenaandrijving. 8 assen aangedreven. Antislipbanden. Bochtenvolgend geleed onderstel. Boxpok-wielen. Middelste gekoppelde assen geveerd. Frontsein, tender en nummerplaten met onderhoudsarme warmwitte LED's verlicht. 2 rookgarnituren 7226 naderhand in te bouwen, contacten altijd bedrijfsbereid. Frontsein, nummerplaat- en cabineverlichting traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Krachtige luidspreker in de tender, geluidsvolume instelbaar. In het front koppelhaak in de railruimer insteekbaar. Kortkoppeling tussen loc en tender. Stoomleidingen zwenkbaar met de cilinders geleid. Gemonteerde handrails van metaal. Veel gemonteerde details. Figuren van machinist en stoker voor de cabine meegeleverd. Lengte over de koppelingen: 46,5 cm. Wordt in houten cassette geleverd.
Model: Met Digital-decoder mfx en soundgenerator. Geregelde hoogvermogenaandrijving. 8 assen aangedreven. Antislipbanden. Bochtenvolgend geleed onderstel. Boxpok-wielen. Middelste gekoppelde assen geveerd. Frontsein, tender en nummerplaten met onderhoudsarme warmwitte LED's verlicht. 2 rookgarnituren 7226 naderhand in te bouwen, contacten altijd bedrijfsbereid. Frontsein, nummerplaat- en cabineverlichting traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Krachtige luidspreker in de tender, geluidsvolume instelbaar. In het front koppelhaak in de railruimer insteekbaar. Kortkoppeling tussen loc en tender. Stoomleidingen zwenkbaar met de cilinders geleid. Gemonteerde handrails van metaal. Veel gemonteerde details. Figuren van machinist en stoker voor de cabine meegeleverd. Lengte over de koppelingen: 46,5 cm. Wordt in houten cassette geleverd.
Control Unit | Sx | Mobile Station | DCC | Mobile Station 2 | Central Station | |
Frontsein | · | · | · | · | ||
Contact rookgarnituur | · | · | · | · | ||
Rijgeluid stoomloc | · | · | · | · | ||
Locfluit | · | · | · | · | ||
Directe regeling | · | · | · | · | ||
Cabineverlichting | · | · | · | |||
Bel | · | · | · | |||
Seintoon | · | · | · | |||
Piepen van remmen uit | · | · | · | |||
Luchtpomp | · | · | ||||
Injecteur | · | · | ||||
Hulpblazer | · | · | ||||
Koppelgeluid | · | · | ||||
Stoten railvoeg | · | · | ||||
Bedrijfsgeluid 2 | · | · | ||||
Cabineradio | · | · |
Highlights:
- Met authentieke gebruikssporen.
Eenmalige serie.
De afbeelding is digitaal verbeterd. Aanwijzingen voor het rijden: De locomotief kan op bogen met een radius vanaf 360 mm worden ingezet, maar we raden grotere radiussen aan. Omdat de lange ketel ver uitsteekt, moeten signalen, bovenleidingsmasten, pijlers van bruggen, tunnelportalen en dergelijke in bochten op voldoende afstand van de rails worden geplaatst. In verband met het hoge gewicht van de locomotief moeten de rails stevig bevestigd worden. Draaischijf en rolbrug kunnen uitsluitend in doorrijstand worden bereden.
Products bearing "Union Pacific" are made under trademark license from the Union Pacific Railroad Company.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten